Monday, December 1, 2008

PENA AZRA:: PTD ASSESSMENT CENTRE

Baru tadi aku dapat tahu tarikh PAC (PTD Assessment Centre) aku after da lulus exam PTD aritu.

Detail PAC tu adalah seperti berikut:


Tarikh: 11/12/2008 (Khamis)
Tempat: INTAN Kampus Wilayah Tengah (INTENGAH), Jalan Elmu, Kuala Lumpur


Huh..Cuaks gak aku bila dapat tau tarikh PAC ni..Just next week!

Dah la ari kames tu supposed aku nak wat meeting kat department aku ni tapi terpaksa tukar tarikh sebab aku kne attend PAC ni..

Erm ape la assessment yang dia akan wat tu nanti kan. Yang aku tau die kursus 3 hari 2 mlm or 4 hari 3 mlm. Then die akan test kita pelbagai aspek, cam fizikal, teamwork, leadership dll..

Pape pn aku berdoa agar lulus PAC ni..aminn~

N smpai sekarang aku masih berdilema pasal master aku tu..tapi PAC ni mesti pergi gak. Peluang datang hanya sekali. Best of luck Azra. U can do it! =)

-Azra-