Thursday, December 25, 2008

Story Telling: They are now couples~ ;>

Hari ni aku cuti. Not only me, everybody instead. The Christmas Eve.

Dalam kepenatan aku baru balik dari Pahang with my family for a 2nd level cousin wedding, aku belek-belek handphone aku. Tibe2 terbuka balik satu mesej bermakna dari seorang kawan rapat.

Baca balik msej tu wat aku tersenyum. =)

Mesej ni actually from my JAKSA fren, Mr.A****L (tak boleh dedahkan nama sebenar, P&C, heheh), mesej yg dihantar kpd sume geng2 jaksa batch kitorang, dan dlm mesej tu die telah wat satu pengumuman + pengakuan jujur n berani mati (tak la mati pon,hhaha) tp ckup bermakna n mengejutkan.

Mr.A****L telah membuat pengakuan die telah berkapel dgn Miss.L***A n siap mintak restu n doa kitorang lagi. hehe. Miss.L**A juga adlh slh sorg geng JAKSA kitorang gak, n paling rapat dengan aku. Actually, aku da boley agak kesudahan dorang camni. sebab sejak akhir-akhir ni dorang sgt rpt to each other, care to each other.

N Miss.L**A ade gk bg aku hint pasal hbgn die ngn Mr.A***L just maybe die segan je nak wat pengakuan. N finally pada tanggal 20th Dec 2008, Mr.A***L dah pn buat pengakuan. Alhamdulillah, aku doakan yg terbaik utk dorang. Due-due pn kawan aku. N I am happy for them.

Tapi yang wat aku tersenyum n terasa lucu tak sangka kan dunia skrg mcm2 boleh jadi. Dulu, kitorang JAKSA2 slalu ejek2 n kenekan Miss.L**A ni ngn En.YDP kitorang (ni dak laen la). N Mr.A***L la paling kuat menyakat. Last-last die yang sangkut. Huhu. Mcm2 kawan2 aku ni.

Erm, mesti dorang hati berbunga-bunga sekarang, mesti hepy sekarang. Kalau sume geng2 reassemble balik, best la usik dorang 2 ni, ley jd bahan kitorang. hehe~

What A small World. N world always give unexpected ending of the story.

N me?hurmm...



Gambar: Part of My JAKSA Gengs =) does both of them are part of this group of people?hehe~

No comments: