Monday, December 29, 2008

Rumet Sayer Dah Kawenn!!Oh Terharunya!Terharu?






Kejadian: Majlis Perkahwinan Nur Azwa & Aizuddin
Tarikh: 28 Disember 2008
Masa: 11pagi - 4 ptg
Tempat: Dewan Komuniti, Presint 9, Putrajaya

Prolog:

Nur Azwa, atau lebih mesra dipanggil Kak Azwa olehku ialah bekas room mate aku mase 1st year kat UKM.
Kami sangat rapat dan ceria.
Sentiasa berkongsi masalah dan cerita.
She always give a shoulder for me to cry on~
Die sangat sporting n upporting walaupun kami berbeza latar belakang keluarga dan pendidikan, mahu pun politik.
Die mesra n penyayang.
Die ibarat kakak aku.
N aku btol2 anggap die mcm kakak aku sendiri.
Susah senang bersama.
Minat dan sifat juga kami pupuk bersama.

Tapi kini dia telah berkahwin. usianya 23 pada waktu ni.
die da dapat kebahagiaan yang dicari.
Dan begitu pantas.

Aku doakan yang terbaik baginya,
semoga bahagia selalu ke akhir hayat.

Selamat Pengantin Baru Kak Azwa. =) =)




Gambar:
Sekitar majlis perkahwinan ex-rumet tersayang, Kak Azwa and her husband Aizuddin.




Gambar atas:Hall tempat berlangsungnya wedding Kak Azwa


Gambar bawah: pengantin baru (peliknya muke aku?haha)



No comments: