Thursday, April 9, 2009

Selamat Ulang Tahun Kejadian

Happy besday to my adek angkat dan terangkat saya iaitu..

YATIE!



9 April - hari ni.

May All Happiness Surround You Dear!

Love Ya' and Miss Ya so much!

p/s: antara junior terapat kat UKM - finly adek angkat n terangkat!

===========================

Oh ya, buat pengetahuan kamu yang tak tau, saya takde adek perempuan dalam hidup saya ( i mean adek kandung la)..

I only have 3 younger bros yang ensem2 belaka..hehe

Dat's Y saya suka amek adek angkat from schoolhood time lg.. And dat's Y also saya rapat dengan junior2 sister yang muda dari saya..n dat's the reason they also favor me n close to me ;>

And,

Saya juga teringin punya abang! sebab saya tak pernah ada abang (kandung) dalam hidup saya, I only have my only elder sister, my beloved sis Zeehan..

Ada sape2 mahu jadi abang saya?

(berangan jap) ;p




With Love,
---{@ Lady Azra@Zera @}---

No comments: