Sunday, February 1, 2009

Hari ini









Today kuar melepak.

Ngan sorang membe.

Lepak bukit bintang. sungei wang. makan2.

then berjalan ke pavillion KL.



mau tengok movie.

hasrat hati mau tengok cite MAUT.

tp, cis!

tak kuar lagi.

what the..

serius baru semalam aku tengok internet tarikh tayangan die 15 Januari 2009. serius gua tak tipoo.

tp bile sampai je GSC pavillion tu takde pun filem MAUT dlm list of movie kat GSC tu.

Ape kes?

Takkan tak masuk2 wayang lagi. Panggung wayang lain da lama tayang da. Pavillion ape hal takde lagi lak.

Aish memang frust + bengang.

Last2, kitorang pn decide nak tengok cite laen je la. Ye la, da alang2 sampai kan. Takkan nak patah balik gi BB kot. nanti cm lagi frust je.

Plak tu, arini cite can takde yang best sangat.

Movie Underworld aku baru tengok yesterday.

Nak tengok inkheart bile tengok trailer die sblum ni cambest je.

Tp bile Ayu cakap tak best, that y rase cm taknak tengok.

Tp memandangkan cite laen pn not attractive, so finally we decide to watch Inkheart afterall.



Cite ni a bit slow la.

Ntah camne ntah aku ley jadi ngantuk dlm wayang tu. Baper kali menguap gak. berselang-seli ngan membe aku tu. heh.

(sebab kekenyangan pun ade kot,ihik ;p)

well, i can say that this movie is quite OK.

cite die ok la, best je actually.

tapi aku x feel sgt sbb ngantuk kot. ;p

yg wat ngantuk tu plot die adehh..lembaps.

slow gak ah cite ni. best da best da. just slow je.

ok i give 3.25 star. hehe. ade lak point 25 kt blkg tu.

this movie actly adaptasi dr novel Inkheart.



This novel lak actually ade trilogi. this is the first trilogy followed by Inkspell and Inkdeath.


p/s: today i went back home with foot ache all over~ aduish~

No comments: