Friday, December 18, 2009

Adik Yuna. Ngee Hehe~

Greetings!

Hye..Lama saye tak tulis blog.

Kalau tahun lepas, kekerapan I tulis blog = 1 entry per day. Or koman2 pun 4 entry per week. Now? See! Hangusss. Oh gosh, I sangat BUSY ye tuan-tuan dan puan-puan. Padahal dalam kepala otak I, dalam hati I banyak benda nak update kat blog ni.

Ahem, saya bercadang untuk create satu blog KHAS. Eceh-wah! Satu blog yang ni pun terkial-kial nak update, ini kan plak I nak buat satu lagi blog? :p I harap angan-angan I ni akan terlaksana pada satu mase yg pasti nanti. Hee~ Tuan-tuan dan puan-puan just wait N' see ye..

====================================================

Last week, saya pegi Lumut. Ade bengkel SKT kt sana. Ohya, bagi yang tak tau, SKT = Sasaran Kerja Tahunan. Sambil-sambil2 tu cuti-cuti Mesia la kan! ahai! =)

Sambil berkursus, we all berjalan-jalan, shopping, sight-seeing, mandi pantai. Dan semua la yang sewaktu dengan nye! Sonok!

But, paling best malam last tu, we all have BBQ Dinner. And disajikan dengan persembahan akustik oleh pemain gitar a.k.a penyanyi Hotel tuh. Ok la, syok! Da best part was, anyone can go in front and sing a song, or even more. The floor is open to everybody. So hey, sing us ur songs!

Malangnya, lagu-lagu yang boleh di'goreng' oleh Abg Guitar itu terhad hanya dlm koleksi lagu-lagu yang dibukukan oleh Abg Guitar itew. And byk la pulak lagu-lagu oldies sajee. Ahai! I bukan tau sangat lagu-lagu zaman tok kaduk ni bang!

Tapi kan..I tell you ah buddies, I nak sangat nyanyi lagu Yuna-Dan Sebenarnya versi akustik. Oh da lame mengidam tuh~~~~ Tapi mane la ade lagu Yuna dalam list song dorang tuh. T_T Pastu Kak Nurul yang memahami kehendak-malu-malu I tu request kat Abang Guitar whether they can 'goreng' lagu Yuna with Guitar. Abang Guitar tu konfiden je kate bolehhh! So sume kawan-kawan audience lain pun memaksa saya untuk ke depan jugak. Erkkkkkk~~

Maka, to be gentle-lady I pun sporting la utk ke depan. Hahahah. Walau pun Segan seyh! ;")

Dan..Saya pun mempersembahkan kepada Hadirin semua lagu Dan Sebenarnya. Dengan Abg Guitar tu yang maen belasah je key gitar die (aku rase cam tak kena je, wakakaka). Plus, I ade terlupa lirik lagi. Erkkk..haha! Ye la, orang lain nyanyi ade lirik (sebab lagu ade dalam song list book Brader tu), I nyanyi spontan je taw siap brader gitar tu goreng gitar dengan spontan lagik. Bdw, saya sangat SUKA HATI sebab angan-angan saya terlaksana. Weehuu! Kalau audience tak terhibur pun, tapi I sendiri terhibur nyah! =D Tapi saya rasa audience terhibur dengan suara comell I ni. Heh, perasan! Ngee~

Dan selepas itu, saya digelar Adik Yuna oleh colleagues. Haha, funny yah! Okay, video Dan Sebenarnya oleh Adik Yuna, I will upload in nexy entry. Watch it k! =)



With Love,
---{@ Lady Zera @}---

No comments: