Daisypath - Anniversary

Monday, December 21, 2009

10 Days Towards 2010

Hello peeps!

Okay, maxis coverage kat area rumah I dah ok. Alhmdlh!

So saya tak lagi terputus hubungan dengan dunia luar. Hehe. Ini hanya unsur hiperbola.

Hiperbola = Memperbesar-besarkan sesuatu yang biasa atau tipikal.


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


And sekarang saya menghitung hari. Sambil bermuhasabah diri. Omagad..cepat nya masa berlalu. Today is 21. Meaning 10 days towards end of the year!

Rasa macam baru je I sambut tahun baru 2009 bersaksikan Firework di kota cahaya Kuala Lumpur. Tup2 dah nak tutup kamus 2009 dah.

*Menung*

Ada azam n perancangan saya yang tercapai. Alhamdulillah. Ada jugak yang belum tercapai. *Berfikir sejenak* Aku masih punya 10 hari untuk mencapai apa yang aku belum capai.

How are U going to do that, sayang?

Well, this only 1 thing I am very certain of : I WILL APPRECIATE EVERY SINGLE SECOND I CHERISH IN MY DAYS, with no regret. With new aspiration and inspiration turning out the next day.

I just happy of what I am being now. Thank Allah. =)


With Love,
Lady Zera

No comments: