Sunday, August 2, 2009

Membayar Hutang

Lai.Lai.

Mali-mali abang kakak macik pacik.

Sini2 mali-mali.

Eh I bukan buat jualan murah okeh. walaupun 1 malaysia sekarang tengah mega sale sekarang. WOW!

Tapi I juz nak ajak orang bayar hutang je.

Mari membayar hutang.

Eh kamu semua perasan tak?

Lagi 3 minggu kita akan berpuasa = Bulan Ramadhan. Hah. Perasan tak? Kalau perasan and aware, BAGUS2. Clap3. Kalau tak perasan, ni I told you la ni.

So, kalau u all ada hutang belum bayar, sila PERJELASKAN hutang-piutang itu ok. Takkan tak faham. Puasa la..Hahah. Em nasib baik saya (who the hack u are) yang suruh u all puasa ni DAH MEMBAYAR hutang puasa saya. Kalau I pun tak abes bayar hutang, I pun malu TUTUP muka, you. Ngee~

Dalam tempoh lagi 3 minggu ni gak ape yang u all rasa nak melantak di siang hari, silalah PERKENANkan hajat tu. Lepas2 tu dahh masuk bulan puasa - kena rehatkan perut. Lagi 3 minggu ni jugak U all masih sempat ORDER mcD McValue Lunch. Lepas ni jangan gatal2 pegi order waktu bulan puasa ok. HAHA.

Ok2, balik kepada tajuk asal, sebenarnya saya nak bayar hutang sum1. Oh itu hutang kawan saya - Nadek.

Baru2 ni ada view blog Nadek and baru notice saya telah ditag! Oh-ho.

Makanya, saya pun hendaklah bayar hutang itu.

Ok, kisahnya macam kat bawah ni.

I KENA TAG dan erti kata lain I dapat award. Yay!





Dan..
I kena jawab soalan tag.

1-Copy Award di atas untuk diletakkan di dalam blog anda.

> Saya dah buat ok.


2- NyAtakan 5 fakta menarik tentang si Pemberi Award ini.

> Nadek.

# Medical student of UPM.

# Interesting to be with.

# Talkative but nice.

# Loyal to her bestfrenz.

# Semua di atas.


3-10 fakta atau hobi diri sendiri.

# Unpredictable.

# Soft-hearted. Eceh.

# Love window-shopping.

# Love MUSIC so much!

# Love new challenge.

# Perahsia. Hahahahaha. (takde motif pun I gelak nie)

# Kalau dah start berborak, tolong la jgn hentikan saya.

# Love choc! tapi tolong la jangan umpan saya dengn choc untuk menggemukkan saya. Pliz la.

# Favourite colour - pink, red, blue, purple, black. Ewah, banyak pulak fav color ko Zera.

# I talk out of my mind. Apa I nak cakap, I cakap je.

# Baik I berenti kat sini, kalau tak list bertambah, Pastu abes rahsia diri I semua terbongkar. Haha.


4 - Penerima award pilihan saya:
Sape je la yang nak terima. Saya dengan ikhlas menganugerahkan kepada awak ye. Mekasih.


**************


Chowz~~



With Love,---{@ Lady Zera @}---

No comments: