Tuesday, August 10, 2010

Nite of First Ramadhan

Alhamdullillah. Ramadhan Mubarak is back again. Cepat je masa berlalu kan. Rasa macam baru je pose taon lepas. Now it has back again. Bdw, saya syukur atas nikmat-Nya kerana masih diberi nafas dan sekeping nyawa untuk melalui Ramadhan lagi.

Salam Ramadhan buat semua. Saya tak mampu puasa penuh, as usual. ;) Even first Ramadhan kali ni saya ter'miss'. So tadi saya juga tak bertarawih dengan alasan. In fact, the family of mine juga tak bertarawih untuk 1 Ramadhan ni.

Malam 1 Ramadhan di saat sesetengah Umat Islam pergi bertarawih. Saya pergi halu tuju lain. I went 2 hair saloon. Haha klaka kan. Well, niat asal nak bawak my Darling Oyen pergi mandi cz dah lama she's comot-momot ow I kesiannn sgt to her. But then tak jumpa carwash yang ok, so I changed my mind gi saloon la plak. Lagipun saya dah lama ade plan nk g saloon. Haha I try to new fashion but not much different. Heh konon2 rambut raya la ni. Kahkah.. But I lyke!

Malam ni and few coming nites tak dapat tarawih (and pose), sokay nanti InsyaAllah ada chance. Kalau boleh nak banyakkan tarawih. Bulan Ramadhan ni la yang I selalu dapat ketenangan especially tyme tarawih. Semoga diberi lebih ketenangan dan kekuatan selepas apa yang berlaku atas diriku, Ya Tuhan.

Bulan puasa bulan untuk mendidik kesabaran. Semoga kita semua dapat menghayati bulan penuh barakah ini. :)

Jangan luper niat yer, dear readers. ;)


With Love,
Lady Zera

2 comments:

kdee said...

ahaha..aku pun baru balik dr saloon ni..weeee~~~

LaDy_ZeRa said...

heheh..rmbut rayerr kn... ;)