Monday, October 5, 2009

Out-Of-Date-Pity-She

Dear all.
Omaigad. Saya sangat rindu blog ini! and also blog kawan2 yang lain.
Isy! (Marah diri sendiri)
I am way toooooooo out-dated in this blogging moment.

Aduhai. Saya sangat busy okay. Rasa bulan puasa n bulan Raya I sangat2 full and pack. Erm apelah yang kau busy sangat Princess Zera uii. Haha. Tak tau nak cakap mcm mane tapi I memang tak sempat nk meng-update blog kesayangan ni.

Erm macam2 actually kesah dah berlaku sepanjang ketiadaanku di alam maya ini. Sampai tak tercerita dibuatnya. Sebab macam2 yang jadi. (Ketahuilah I memang suka n banyak bercerita).

Disebabkan ketinggalan masa ini, I boleh pulak terlepas satu kisah penting tentang kawan I. Iaitu Tina. Tina yang telah bertunang. Patut berita2 hot n menggembirakan pasal kawan2 HARUSLAH I terkehadapan tau lebih awal. Ini kan pulak terbalik kisahnya. Kawan saya itu telah selamat menjadi tunangan orang tapi saya masih belum tahu sampai la I membaca blog rakan kami lagi seorang, then I baca pulak blog si empunya diri. Omaigod! Memang sah kau out-dated Zera. Kesian kesian.

Dan saya mula marahkan diri ketika itu diiringi perasaan kecik hati. How I ever cud missed such this good news. And y nobody told me? T___T
*Sekali lagi marahkan diri sendiri*

Di hari kejadian juga saya boleh pulak berniat nak ajak my darling Tina untuk temankan saya di rumah yang home alone 4 hari 3 malam. Mama suruh saya ajak sesiapa untuk temankan saya lebih2 lagi saya pun baru sihat dari kebah panjang. Rupa-rupanya saya yang tak tahu menahu ini tersilap ajak orang. Haha. Ape lah kau ni Zera.

Few days after tu baru I ketahuan. Wo ow aku ketahuan..And of coz la tekezut but happy sangat2 dapat tau she's engaged to her lover. :)) Aminn. Alhamdulillah. Yang penting kawanku sayang itu telah selamat bertunang. *Smile*

Baiklah baiklah.
Saya tengah pursue myself ni untuk jadi seorang yang rajin update blog. Okay. Hope so. I will. :)

Owh, ucapan terima kasih untuk sesiapa yang memeriahkan rumah terbuka saya. Bagi yang saya terlepas pandang untuk menjemput, insyaAllah bila I kawen nanti I jemput semua. Hehe. Owh ye, di rumah terbuka saya ada menerima beberapa tetamu istimewa. :D

Lagi satu, gambar2 raya I akan upload later. Harap-harap tak ketinggalan zaman lagi. Hee.



With Love,
---{@ Lady Zera @}---

No comments: