Sunday, April 18, 2010

The Saturday

Hye peeps! =)

Tibe2 arini I nak post bout my Saturday today.

Today. Saturday. 17.04.2010.

1) Mama kejut I bangun pagi dalam kul 8 lebih. Terkejut I dengar news dari mama. Tapi tak serious mana. Ayah ada injured sket masa jogging pagi tadi. So i kene gi klinik pick ayah. Oh cian my dad. Sayang ayah. Taknak ayah sakit2. Thankgod takde pe sangat. Sume da ok.

2) Then anta Mama and adek kecik gi program tadika adek.

3) Then s been promised, pegi follow kawan saya Bernadate (Det) balik rumah sewa die untuk tolong die pack barang and angkut barang2 sume dalam kete before kete die naek kapal to Sarawak. Ouh Cik Bernadate sayer ni nak pindah balik hometown dah dat is Kuching. Papaiz Det. Will be missing u a lot.. ;'(

4) Det blanje I mamam since I dah tolong die kemas2 n angkat barang for hours. =) Thanx for ur trear Det.

5) Demi memenuhi permintaan seorang rakan untuk jumpa n lepak, so saya pun bjumpa la rakan itu. Oh thanks for ur treat too. Nice hazel coffee! :)

6) Malam, nonton team Fav saya dat is Manchester United berentap ngan Man City. Oh heuw. Naseb baek la menang 1-0. Tak sia-sia saya nonton. Hihik~

7) FB n FB n FB.

8) Grrrr.. tibe2 saya rase saket ati biler tengok few gambars kt FB. Eh eh saya pun tak tau nak rasa ape. Macam xde nak rasa pape pun ade gak. Ah Ah. Ape ntah.

9) Nak tido. Maka jom tido sume. ZzzzZzzZzzzzz..



p/s: Kepada Si Rakan, sorry if ade words saya yang menyinggung perasaan kamu. Saya hanya berkata jujur n benar.



With Love,Lady Zera

3 comments:

Cikgu Mizi said...

MU mng nasib jer tu..;p

LaDy_ZeRa said...

x la..gol chanteq punyer tuh...huhu..ala org jeles mmg salu kate cmtuh... =p

Mawar misswateva said...

Cayalah Man U!=)