Sunday, September 6, 2009

Pasca Sehat?

Apa yang ada pada tajuk entri kali ini?

Nanti itu akhiran entri ini saya akan jelaskan.


.Raya Pre-Preparartion.

Well, time went by verr fast! today genaplah 17 hari kita berpuasa which is mean less 2 weeks to accomplish our ibadat puasa, and to be exact.. 13 days to go for HARI RAYA! Hoyeh hoyeh! Wu!

I runsing ni tau. Sebab I belum shopping ape2 lagi. Oh no! biar betul kan? Walaupun pada asalnya, saya plan nak shopping awal just to avoid the crowd of people atau ketiadaan option untuk barang-barang yang saya nak cari, TAPI sehingga kini saya masih belum shopping raya lagi. (T___T)

Just, baju kurung raya baru beli satu yang ready-made punya, yang nak jahit or tempah belum siap lagi! Aduss. Harap sempat. Eh sempat je kan? Kan? *Nak sedapkan ati je*

Eh, tapi saya dapat hadiah baru untuk Raya ini. (^_^)Iaitu purse baru! Which is my own choice and sangat suka! Plak tu my favourite brand - B.U.M

Thanx kepada pemberi hadiah wallet kepada saya itu. Sorry tak sempat tunggu raya I dah rasmikan dah wallet tu. Heheh.



.New born Rayyan Danish.

Di kesempatan ini juga, I nak share satu good news yang I dapat that is my young-mother-FREN sudah selamat melahirkan anak sulung beliau pada 3 september 2009! Alhamdulillah semua selamat and I also have made a visit to her and her baby.



Pic Yana and her hubby yang dicuri dari her facebook ;p

Baby itu sangat comelll. And rupa sebijik ayah itu baby. I teruja tengok baby baru lahir. Geram. Isk. Tapi sedihnya I tak dapat pegang baby tu hari tu sebab masa tu condition I tak berapa OK. I baru baik demam but batuk and Flu still ada. SO untuk keselamatan and kesihatan baby, HARUSLAH aku tak pegang baby itu walaupun I sangat nak hug kiss muah2 new born baby tu. Takpe, nanti akan ada lawatan kedua and time I sure I betul2 dah sihat and boleh pegang baby. Warh!

Ini adalah baby Rayyan

.My Ramadhan.

Yesza, bulan ramadhan saya sangat padat. Songsang kan? sepatutnya Ramadhan la banyak masa senggang tapi saya sebaliknya. Jadual I memang pack. Banyak event and jemputan buka puasa. Warh, kalah artis.

Macam2 cerita di sebalik event2 ni. Ok later on I akan cerita and upload photos. :)


.Pasca Sehat.

Alhamdulillah. My fever is totally cured! Selesema pun udah ilang. tinggal batuk je. kadang2 suara saya kedengaran seperti rockers. Ewah. Oh ya, disebabkan demam saya yang teruk, panas dalam badan etc, I telah terkena ulser dalam mulut! saket gak woo..

Apa2 pun, Im so happy
because..
I'M Back Healthy!




Ok peeps, will be back soon with more updates! ;)



With Love, ---{@ Lady Zera @}---

No comments: